Мережа салонів з реставрації подушок та ковдр «ПОДУСЯ» пропонує Вам на умовах франчайзингу* відкрити майстерню «ПОДУСЯ» у вашому місті.
Пріоритетні регіони: міста та населені пункти України з населенням від 10 000 осіб (умови по м. Києву – в індивідуальному порядку).
Партнерство
Ми пропонуємо Вам відкрити майстерню з реставрації подушок та ковдр «ПОДУСЯ» у вашому населеному пункті з укладанням щорічного франчайзингового договору** на суму еквівалентну 1500 у.о. (користування брендом «ПОДУСЯ», просування в інтернеті вашої сторінки на нашому сайті, консультації з усіх питань відкриття).
Додатково:
1. Установка по чищенню пухо-перової суміші "Селезень" - 25000 грн. (Від виробника ІПТО);
2. Професійний пилес Numatik – 5000 грн.;
3. Насадка для виготовлення ковдр – безкоштовно;
4. Тканини та напірники для подушок та ковдр за оптовими цінами.
5. Навчаємо ваших співробітників.
Основні вимоги:
1) Населення міста, селища (району) – від 10 тис. людей.
2) Приміщення 10-15 м2.
Основна перевага: Ви не робите помилок, яких можна уникнути, маючи досвід роботи, і на цьому заощаджуєте чимало сил і що важливо у бізнесі – грошей. Ви зважили свої можливості? Чи готові? Тоді звертайтесь до нас!
* - Франчайзинг є певною системою ведення бізнесу. І ця система ведення бізнесу складається із двох основних, обов'язкових компонентів:
1. франчайзера, який продає свою торгову марку, бізнес-систему та ноу-хау,
2. франчайзі, який стає партнером франчайзера, платить за все перераховане початкову суму, і отримує на заміну всебічну підтримку франчайзера, за яку так само платить роялті або відсотки з прибутку.
Насправді, франчайзинг є певним варіантом клонування бізнесу. Адже франчайзер (власник бізнесу), продаючи франшизу, створює копію свого бізнесу. Бізнес успішного, перевіреного часом. Франчайзер також передає франчайзі свої маркетингові стратегії та методи ведення бізнесу. Загалом, сплачуючи початковий внесок, будь-який франчайзі починає йти вже протоптаною, а іноді і дуже добре протоптаною доріжці, на якій важко спіткнутися. Тому, напевно, зі 100 франчайзі досягають успіху 90 відсотків підприємців, які стали на цей шлях, - небувала цифра для звичайного бізнесу! Суть франчайзингу можна коротко сформулювати наступним чином: в обмін на переваги вже насправді перевіреної концепції та методики ведення бізнесу з відносно відомою торговою маркою Франчайзі ділиться з Франчайзором частиною свого прибутку і частиною своєї незалежності.
** - Франчайзинговий договір (Договір комерційної концесії)
договір, яким одна сторона (правовласник) передає іншій стороні (користувачеві) за відповідну плату і визначений чи невизначений термін права використання фірмового найменування, на комерційну інформацію, на товарний знак, знак обслуговування тощо. Сторонами за договором комерційної концесії можуть бути юридичні та фізичні особи, зареєстровані як індивідуальні підприємці.
(за матеріалами сайту "МАГАЗИН ГОТОВОГО БІЗНЕСУ & ФРАНЧАЙЗИНГ")
|